duminică, 6 martie 2011

` Copilariee`:x

`:x Cea mai tare etapa a vietii`;x Dar.. sunt petrecute diferit.. ma refer acum la copiii din mediul rural si la cei din mediul urban.. Adica, am cunoscut persoane de vreo 9-10 ani care deja se cred 'domnisoare' si nu s'ar juca cu o papusa nici daca le'ai da cu ceva in cap... Musca? Eu m'am jucat cu ele pana pe la 11 ani`, si nu uit toate amintirile , cand ma jucam cu colega mea de banca , cand ne certam pe papusi etc`.. si acum rad cand imi amintesc, si as retrai din nou acele momente.. Dar ele? Ce amintiri au?Ce sa retraiasca? Ca imbracau papusi virtuale , neavand nici o semnificatie.. sau ca il iubeau pe Justin Bieber?.. Aveti timp sa fiti si domnisoare, sa va machiati, sa va indragostiti si toate cele..dar aveti rabdare... pana atunci traiti'va copilaria.. veti regreta mai tarziu ca ati facut doar chestii virtuale... <= referindu'ma la cei din mediul urban.. pe cand cei din mediul rural se joaca chiar si pana la 11-12 ani cu papusile` si au amintiri care sa le mangaie doru` de copilarie.. Reveniti'va..

Un comentariu: